Dagens Bugg träning

Red imorse på banan.
Började med att rida på en 13 meters volt där gjorde jag öppna på öppna delen sen förvänd sluta på den stängda och sist men inte minst red jag vanlig sluta på volten. Efter det tog vi galopp och 'lekte' med längden på sprången större fyra/fem steg och mindre fyra/fem steg, gjorde avsaktningar till skritt respektive trav. Hon var superfin, travade lite på volten och red olika vägar. EEfter det tog vi en paus på långtygel.

Efter skrittpausenn tog vi lite mer galopp, upp i formen och in med bakbenen var tanken denna gång. Gjorde samma sak nu men på diagonaler och vid vissa bokstäver, det gick hyffsat men hon ville dra en gång då hon blev lite övertaggad. När det händer så får jag inte bli surt då det är för att hon är så underbart över ambisös och vill göra att perfect om jag då ber om mer blir det lätt förmycket måstte lära mig mellan tinget samt ha en korrekt handställning för att de ska bli som bäst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilder finns det?

2011-07-23 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0