Hej jag har inte uppdaterat på länge...

Hahahah neej men jag har inte haft någon stor dator tillgång tyvärr.. Iddag red jag som sagt på banan ett kort dressyrpass på min toppen ponny barbacka sen red jag tillsammans med Hanna på Shilly och badade.

Dressyren gick kalas bra hon var jättefin red inte så jättehårt utan mycket trav och skrittpauser sen mindre i galopp men det spelar ingen större roll. Tränade lite skolor och red på fyrkanten mycket i båda varven tog lite galopp på olika spår. Red kanske 20 minuter på banan sen gick vi ut i skogen och red mot sjön för ett stycke bad med de söta. Det tog kanske en kvart att rida dit, travade lite på vägen här och var så mysigt. Sessan gillade verkligen att bada även om hon inte gick i på engång så när hon väl gick i efter kanske ett par nos på vatten så gick det inte attt stanna henne galet gulligt vatten odjur det där ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0