Dagen

Skolan: Jag var trött och kännde mig allmänt seg under första lektionen. Efter lunch blev jag pigg och tyskan gick bra snart är man där mann slutade i nian när allt kommer tillbaka, vi fick en läxa som jag börjar med imorgon och ska be mormor om hjälp med den. Efter de åkte jag hem pratade i telefon med emma hela vägen om allt möjligt. I vällingby väntade jag på mamma som var gullg och körde mig till stallet.

Stallet: Red först Sessan hon var fin men laddad när jag tränade programet så red de dubbla gånger och sen red jag vissa delar några gånger till. Innan det red jag fram lite ochefter skritade jag henne en stund i ridhuset. Vid tjugo i sex gick jag till kassan och kollade vem jag skulle skritta ut på och det blev Vetra :O blev ganska förvånad. Gick på toa ooch sen var det dax att borsta och tränsa, glömde att ta av sppottarna så gjorde det i ridhuset hehhe och sen satt jag upp. Skrittade rundan och någonstans i en uppförsbacke bockade hon och höll på. Sen blev hon jättesur på Gabbe för han var långsam men ändå snabb. Ivf så var det jättekul att rida/skritta på vetra skull kunna tänka mig att göra det fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0