Dagen

Ja inlägget som skulle upp kom inte upp som ni nog märkt. Har inte hunnit bloggaa tidigare då jag ridit dubbla gånger en gång på dagen (en pigg sessa) och nu på kvällen en mindre pigg Cuppchino (stavning?). Emellan var det skola superkul idag igen, roliga lärar och en bra klass tror jag iaf. Nu när jag har varit hemma i en och en halv timme har jag gjort våran läxa en som inte betygsätts eller något så det är skönt. 
Nu ska jag sova uppgång tio i sex imorgon, godnatt. 

 
Från derbyt, tagen av mig så får ej kopieras utan mitt godkänande och isf ska min blogg eller mitt namn
stå på.

Kommentarer
Postat av: Linnea Philipson

Hej! Tävling på bloggen där du kan vinna ett par nya stigbyglar! Super enkelt!



http://linneaphilipson.devote.se/blogs/11760727/taevling---vinn-ett-par-stigbyglar-.htm#WriteComment

2011-08-19 @ 13:34:02
URL: http://linneaphilipson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0