Hej =).

Idag har jag varit i skolan ett tag, vi fick matkort och innan vi åt delades vi in i grupper och slutade. Jag åt med Emma och en tjej till.Maten vi åt var supergod men så onyttig.. Efter det åkte jag med Emma till t centralenför lite shoppning, skolgrjejer till mig en tröja och skolgrejer till Emma.
Efter ett ag där åkte vi hemåt, först till vällingby och sen till åkis där jag skulle möta mamma, det blev en klädshopping fö oss båda. Jag fick två tröjor, ett armband och ett nagellack, allt var superfint bilder kommer senare. Påvägen hem plockade vi upp Ollie på fritids för att sen åka till stallet, ut gå med sessan, vetra och kanske leda henne (ollie), fast leda vetar var inte planerat utan hon hade sparka i väggen och gjort sig illa. SÅ jag fick spola hennes ena bakben i iskallt vatten ca femton minuter och sen bad Åsa mig att gå lite med henne.
Ledde sessan ett tag och sen hjälpte jag ollie med peg, nu är jag hemma och ser på film med min syster.

Snart ska jag sova böjar 12.30 imorgon  måste kanske gå upp vid åtta eller något för att hinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0