Jag har vart och fiskat, så tar en tyst minut åker ut ut och fiskar

Fiskade för ett tag sen med min gulliga syrra inte för att vi fick napp eller så men det var väl kul antar jag. Såg massa fiskar, trollsländor de var riktigt fina och lite kryp de var mindre fina hehe. Nu är jag parkead framför min fina lilla dator, telefonen är inernetet och spotify spelas i lurarna. Ikväll när jag går ut med hunden ska jag prata med min kära vän Emma tror jag, hatar att gå  ute själv.. Henne har jag knapp träffat på sommarlovet känns det som men vi ska ju gå i Jensen tillsammans, kommer bli tre gryma år!
Bilder från träningarna i veckan kommer imorgon, tränar då med men har inte kameran med här ute på ön då det är sista natten. Aja nu ska jag leta efter en bra bild att visa.


Älskar dig fina ponny!<3

Kommentarer
Postat av: ellen

Hej! Det pågår en frågestund på min blogg just nu, jag har inte särskilt många läsare så jag skulle bli jätte glad om du skulle kunna ställa en fråga? (:

Du hittar den här: http://ellenheltenkelt.blogg.se/2011/july/fragestund.html

Ha det toppen bra! Kram +

2011-08-06 @ 21:17:57
URL: http://ellenheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0