Klar i stallet x2

Idag har jag varit hos både Sessan och Frida så har promenerat från Norrby till Hogsta för att pyssla med mina älsklingar.

Sessan: Skrittade ut tillsammans med Gunilla och Elena i 35-40 minuter tror jag. Red någon av alla slingor som finns så det var supermysigt tyckte sessan. Efter det fixade jag klart i stallet och gick till hogsta tyärr glömde jag att fylla på hennes vatten i boxen men kom på det senare och som tur var så gick till baka och fixade de när jag ar klar med frida. Hon hade vatten men den var inte full (hinken) så det var lugnt.

Frida: Mockade, borstade och kliade henne började jag med efter det tog jag kedjan, tränset och gick på promenad. Var borta i 40 eller 45 minuter tror jag, supermysigt att pyssla med finste kossan<3. Någonstans i slutet av promenaden blev Frida rädd för en fågel och hoppade till tyvärr var min höger fot i vägen så nu gör den ont :(.. Men det är nog ingen fara. Efter det tog jag mig till norrby fixade vatten och sen åkte jag och mamma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0