Med, mot och slutligen med

Så var dagens träning, i början när jag red fram så var hon jättefin, mot slutet och i början av de riktiga passet var det nära tårar och sen gick de toppen igen.
Hon var spänd eftersom at hon klev i vatten pölar, hästar kom och gick samt att det var en ta du i tygel får jag panik dag idag. Så när jag testade att rida med nästan lång och glappande tygel så spände hon av och blev skit fin, tränade på lite allmäna saker som övergångar, enklabyten/skritt galopp skritt osv samt lite delar ur ett och annat program. Det blev kalas mot slutet och när jag travade var hon asfin :D.
Nu ska jag kolla igenom filmerna, se om de är värda att lägga upp här, tagga till träningen imorgon och förbreda ett åsikts inlägg :).
Film kommer kanske, bilder från veckan läggs upp imorgon  hoppas jag..

Fina ponny(den bruna med bläs)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0