Sessan har flyttat hem

Saknar redan alla ute på Norrby, men jag åker nog dit ochhälsar på snart :).
I hemma stallet träffade jag Michaela och Amalia som jag inte sett på hela sommaren, de har varit saknade som in i knöierngöireniobö. Iallafall det är skönt att vara tillbaka i det vanliga stallet, blir inte så jättelånga dagar jämt osv.

Träningen gick sådär Sessan var superpigg och jag red inge bra men när jag väl red bra så blev det bra aja precis föe tävling ska det ju gå dåligt så nu går det bättre på tävlingen. :D

Kommentarer
Postat av: ellen

Hej! Svaren på frågestunden kommer upp imorgon runt klockan tolv, kika in då!

Kram +

2011-08-09 @ 11:39:27
URL: http://ellenheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0