Svar

Anonym om Har tråkigt och är trött:
Tänker du ändra din design? Det är lite svårt att läsa på sidan vid din bild :) annars gullig ponny kul att du lyckats så bra

Svar :Ja det ska jag göra så förhoppnings vis blir det bättre under nästa vecka. Faktum är att jag har irriterat mig på de ett tag. Kollar ibland in för att se om inlägg kommit upp osv. Tack så mycket  det är så kul att höra. :)


24 Augusti, 19:07  
 
Anonym om Har tråkigt och är trött:
Vem vann frågestunden? Blogg
24 Augusti, 19:05
Svar: Heheh jag har inte världens bästa minne så har glömt att länka i minna inlägg :S. Och första länken ville inte funka s jag säger det igen vinnaren är liinadolk.blogg.se :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0