Planen för dagen

Ska träna, duscha, dricka kaffe och klä på mig först sen vid kvart i elva, elva ska jag vara i stallet rider ut med Ebba sen mockar jag osv till min ponny och någon mav hennes så rider hon igen. Efter det  så hjälps vi åt med de andra grejerna och sen sticker vi från stallet och hittar på något kul tillsammans, kanske sover där eller något. En fullspäckad dag men jag har nog tid att lägga upp något från telefonen eller kan låna en dator av henne. Men jag vill ha många besökare och kommentarer då ;).  Nej nu ska jag fortsätta. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill läsa om vad du gör på hästryggen :-) är du aldrig hemma?

2011-07-03 @ 22:10:58
Postat av: Anonym

Läste på svenskponnydressyr.blogg.se att du hade tävlat på Vansbro, kan du inte skriva lite om det :) Hade varit kul att läsa om.

2011-07-04 @ 01:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0