Sitter hos Ebba

Hej, sitter hos Ebba och är allmänt osocial hehehe, men vad gör man om man har en telefon och det finns datorer. Sitter och ser på top modell australia, älskar såna där utseende program, tonårs program och allt annat stört. Har smsat med lite folk och tänkt lite allmänt på vissa grejer men men.
Försöker fortfarande intala mig själv att skiten är en dålig mardröm eller något men det är det inte så jag får i stället intala mg att hon gör allt för att bli frisk, kan säga en sak till er alla skit i vad folk tycker alla är perfekta på sitt sätt.
Ikväll så ska jag och Ebba träna för Gunilla, min snälla mamma fotar så jag hoppas att jag hinner ladda över bilderna och fixa ett par bildbomber åt er innan fredag.

Kommentarer
Postat av: Siri

Vad har hänt? Vem är sjuk?

2011-07-04 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0