Förlåt för inget bloggande

Men igår hade jag en heldag i stallet och red fra slingan med två kompisar och sen sov jag hos ebba för att följa med de ner till skåne idag och hämta hennes nya ponny, så grymt söt lilla fixen. Har inte haft något batteri i telefonen så har inte kunnat blogga där ifrån... Just nu är jag jättetrött men kände för att skriva att jag lever skriver imorgon igen från en dator. Ska vara i stallet vid tio, rider osv då sen ska jag plocka smultron med min gulliga syster men jag kommer att uppdatera mer än vad jag gjort under den här veckan. Puss

Kommentarer
Postat av: Linn

Kan du inte lägga ut bilder från ert sommarstall och när du rider där :-)

2011-06-27 @ 17:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0