Kan inte fortsätta på Vansbro inlägget

Nej tyvärr blogg.se har en ruta i vägen för mina utkast hoppas att den försvinner snart så jag kan fortsätta mest för min egen skull så jag kommer ihåg om ett par år ner jag läser mitt fördriga inlägg sen också för eran efter som att ni bett om de inlägget. Ska också lägga upp del två av bildbomben från dag ett, ska fortsätta med en från dag två och sen ska jag börja föra över endel bilder på skivor så ska fixa lite olkia mappar en till varje häst och sen lägga över övriga mappar på skivor som de är. Bissy chey här :D.  

Har hittat en liten människa som kan fixa en design till mig, kommer lära mig hur mitt ps funkar. :D, Tack cheyen<3.


Bild från Gg och anna träningen :(muskelnsyn :D tummen upp)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0