Skolavslutning

Igår slutade jag nian, det har jag inte riktigt fattat ännu, alla tårar. Våra sångfåglar ledde allsången, kören sjöng och våra sångfåglar sjöng Home (i´m coming home nanana i´m coming home kan inte texten men men) då började vi nior att gråta och hade kram kalas, tror inte att det slog oss förens då. Efter all sång var det dags att tårka tårarna och gå in i idrottssalen för slutbetygen och fika, vi gick upp mentors grupp för mentorsgrupp min var först och vi gick upp på scenen fick våra betyg och gick ner. 
När alla fått sina betyg så var de fika men pappa hade brottom till jobbet så vi stanade inte utan jag fick gå och säga hejdå till alla och hälsa glad sommar, tårarna rann ännu mer för då var de verkligen OMG, jag kommer aldrig gå på enheten 6-9A igen. 
Kommer ihåg hur jag längtade till det för ett år sen men nu saknar jag hela den tiden jag gick i trollis. Alla människor har en plats i mig de gjorde trollis till trollis kommer sakna alla små sparvar ;). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0