Svar till frågestunden.

Anonym om Tur:
När tävlar du nästa gång?

Svar: Nästa gång är om två veckor och då väntar Hammarö.

Anonym
om Frågestund:
Har du bilder på din ponny? När tävlar du igen?

Svar: Ja, det finns nog biljoner gånger tusen bilder i min dato på den finaste lilla tjejen. Nästa tävlingär som jag skrev ovanför om två veckor på Hammarö.

Anonym om Frågestund:
Vem tränar du för?

Svar: Jag tränar för tre olika regelbundet eller vad man ska säga, min faster Annie, Nina Bengtson och Anna blomgren. Men fler kanske e på gång ;). 

e om Frågestund:
hur mkt betyder jag för dig :)?

Svar: Galet mycket, har känt dig jättelänge och du har alltid varit en toppen vän, vi är ju trots allt efterblivna båda två ;).

Hanna om Ser inte min statistik:
Jag har en fråga =)
1. Vad kostade din häst?
2. Vad säger tränarna att din svaghet och din styrka inom ridningen är?

ps. älskar din/dina bloggar!

Svar: 1. Är inte helt säker men lagom för en ponny som gjort vad hon gjort och är så utbildad som hon är. 
2. Mina händer, mitt humör som har blivit mycket bättre som är mina stora svagheter. Min styrka är nog att jag inte ger upp, jag vill lära nya saker och jag brinner för det jag gör, just i ridning är det nog mitt tålamod och hehehe jag vet faktist inte men ska tareda på det.
Tack btw :)! 

Anonym om Sitter här å väntar:
Vilka Mjällby då? Johan eller? Värsta AIK, känner du honom?

Svar: Precis de du tror så ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0