Ponny som är trött, otaggad och allmänt osammarbetsvillig.

Ja idag var min lilla ponny mindre villig att lyssna på mig och jobba på med bakbenen utan mest spinga och vara stark. Tur att hon inte är större då skulle hon nog ta chansen att vara ännu värre. Om hon inte vill är det ingen ide att bråka utan vänta lite och fråga igen.
Idag red jag med Karro och jag tränade på att få henne att gå bra även om hon inte vill/orkar för även de dagana ska man kunna rida och tävla. Aja Imorgon blir det träning för Nina så är ledig en stund från skolan.  Satsar man så satsar man right.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem red karro på? har inte hon flyttat ifrån vällingby? eller det kanske inte är den karro?

2011-05-25 @ 11:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0