Svar :)

Jag fick en fråga om varfö jag byte blogg och om jag ska ha en header.
Mitt svar blev efter lite tänkande för att jag ville ha en blogg där jag kan blogga om hela min vardag och inte bara om ponnyn och stallet uten också om sista tiden i nian ochsåvidaer. jag tyckte också att det var tråkigt att få så få kommentarer. Sen på den andra loggen kommer jag nog att skriva lite också men inte ofta, eller jo i sommar men nínte nu när jag har skolan att vara i.
Självklart ska jag ha en header och helst en snygg design så om någon är sugen på att fixa en så kommentera och skriv er mejl eller mejla mig på [email protected] .
Jag ska lägga upp helgens bilder när jag kan hitta sladden hihi den försvann när jag städade men så fort den är funnen så kommer bilderna från tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0