Today in tha stall.

Åkte till stallet på dirren efter So:n skyndade mig jättemycket och bytte kläder. Sen till stallet tog in Sessan och hittade min miniskötare (Mavin) och bad henne att kratsa hovarna samt borsta manen. Själv så borstade jag henne och klädde på henne en blå outfit- man måste ju matcha ;).
När hon var klar sätt jag upp och skrittade fram, fick ett mess från Annie och gick till padocken och skrittade på kort tygel tills hon kom. Vi började med att ta igenom henne i skritten ha henne på plats med bogen, loss i sidorna och framme för skänkeln. Efter vi fått henne loss så började jag att trava och rida på samma sätt innan jag travade på lite och tog tillbaka så stegen blev större fast med samma takt. Det gick galet bra, hon var sjukt fin och traven var helt jädra amazing. Efter det var hon apsvettig och jag var jättenöjd men galoppen väntade ju så tog ett varv i vardera galopp, innan jag bröt av till skritt, satt av och ledde  henne.

Pratade med Annie lite innan jag ledde Sesselito min lilla hingst, hon var supernöjd och berömde oss mycket tillsammans med Lollo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0