Gårdagens kaos

orgonen började med en skit bra lektion för Annie med en tids förvirrad ryttare låg liksom en timme före i huvudet :/. Iallafall så fixade vi Sessan och mamma släppte mig i alvik, jag fick veta efter skolan att min ponny haft kolik hela dagen och att mammma varit där undertiden. Vi åkte och tog ut och gick med henne och efter en timme eller något (ho hade varit inne och ute) så slåppte vi henne i ridhuset. Hon ville inte springa så mycket så jag manade på först med et spö som jg viftade lite med. Men det såg ut som att hon blev stressad så jag smackade istället och då sprang hon inte utan stannade, jag gick efter en bit och fortsatte, det resulterade i att hon kickade mig på knät som det gör lite ont för tillfället. :S Hon blev frisk vid kvart ver elva och vi kunde åka hem.

<3

Just det då hon fick medicin mot magontet så får jag inte tävla på tv veckor, så det blir varken tävling i helgen eller något dm "/. Men det klart viktigaste är att hon är frisk iallafall :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0